Condiții de plată și livrare

Condiții de plată și livrare

Magazinul online Jeju Beauty Bar este administrat de compania Duculeț SRL, cu sediul la bd. Moscovei 1/3, Chișinău, Republica Moldova, și prestează servicii de comerț online cu produse cosmetice.

CUM CUMPĂRĂM PRODUSE PE JEJU.MD
Pe pagina produsului dorit, selectați cantitatea și tipul produsului. Click pe butonul ‘ADAUGĂ ÎN COȘ’, disponibil sub imaginile produselor. Produsul este acum disponibil în ‘COȘUL DE CUMPĂRĂTURI’. Acesta este accesibil din coltul dreapta al paginii. Treceți cu mouse-ul peste link, sau click, pentru a descoperi ‘COȘUL DE CUMPĂRĂTURI’. Editează sau continuă cu comanda mărfurilor prin click pe butonul ‘COMANDĂ’.

Introduceţi datele de contact şi datele livrării mărfii:

  • Adresa poștei electronice a Cumpărătorului;
  • Numărul de telefon al Cumpărătorului;
  • în cazul în care Vânzarea presupune livrare, datele necesare pentru asigurarea cu succes a livrării:
  • adresa de livrare;
  • numele, prenumele, numărul de telefon al Destinatarului în cazul în care acesta este diferit de Cumpărător.

După care este necesară selectarea metodei de plată.

CUM ARE LOC ACHITAREA
Oferim o gamă foarte variată a modalităților de plată.

Achitarea poate avea loc în numerar prin intermediul curierului la momentul livrării, cu eliberarea obligatorie a bonului fiscal pentru produsele procurate.

Deasemenea, aveți la dispoziție un set format din cele mai populare instrumente de plată online precum: Cardurile VISA și VISA ELECTRON, Cardurile MASTERCARD și MAESTRO, Portofele electronice ca QIWI, PAYNET, YANDEX, etc…

Partnerul nostru pentru plățile online este compania “Paynet Services” SRL

CUM ARE LOC ACHITAREA ONLINE?
Înaintea purcederii la perfectarea Operațiunii de plată, toți parametrii și condițiile de bază ale Vânzării direcționate spre achitare va fie pusă la dispoziția Cumpărătorului:

  • identificatorul unic al Comenzii;
  • preţul şi cantitatea fiecărui produs / serviciu din cadrul Tranzacției;
  • în cazul în care Tranzacția presupune livrare:
  • condițiile livrării – deplin sau doar referinţă la Condiţiile comerciale, iar în cazul în care Condiţiile comerciale prevăd diferite modalităţi de livrare, atunci trebuie să fie indicată univoc şi modalitatea livrării aplicabilă acestei Tranzacții;
  • datele livrării (numele, prenumele, numărul de telefon ale Destinatarului, adresa livrării);
  • preţul livrării, dacă se aplică plata respectivă;
  • alte plăţi dacă se aplică în cadrul acestei Tranzacții;
  • valoarea totală a comenzii, egală cu suma Operațiunii de plată care va fi iniţiată de Comerciant pentru achitarea Vânzării date;
  • referință și link activ la Condițiile comerciale;
  • alte condiţii speciale eventual aplicabile Tranzacției date.

După confirmarea comenzii, Cumpărătorul va fi redirecționat spre situl partenerului pentru plățile online, de unde va alege instrumentul de plată preferat și de unde va efectua achitarea.

“CUM ARE LOC ANULAREA COMENZII”
În cazul livrarea este imposibilă sau nu a fost efectuată în limitele termenului maxim de 30 (treizeci) zile din data confirmării Operațiunii de plată respective, magazinul electronic www.jeju.md este obligat să iniţieze Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacţie respective, cu excepţia situaţiilor în care a fost primit de la Cumpărător acordul expres în scris cu privire la prelungirea termenului de livrare.

Magazinul electronic www.jeju.md sau Cumpărătorul are posibilitate să iniţieze atât Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacției în sumă totală, cât şi în sumă parţială, reieşind din natura şi cauza revocării.

După introducerea de către beneficiar a datelor plății, confirmarea și autorizarea efectuării acesteia, nu va fi posibilă efectuarea modificărilor, revocarea plății și returul mijloacelor financiare aferente acestei plăți.

Raporturile comerciale dintre beneficiar și Magazinul Electronic www.jeju.md sunt reglementate oficial de organele privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.

CÂT DUREAZĂ PROCESAREA ȘI LIVRAREA COMENZII?
De obicei livrăm a doua zi după plasarea comenzii, dar nu excludem că pot avea loc cazuri de rețineri din cauza numărului mare de comenzi. Iată de ce garantăm livrarea în aria municipiului Chișinău în cel mult 48 de ore din momentul plasării comenzii. Pentru comezile ce necesită livrare în afara ariei municipiului Chișinău, livrarea se va efectua în cel mult 3 zile din momentul plasării/achitării comenzii.

CARE SUNT TARIFELE PENTRU LIVRARE
LIVRĂM GRATUIT în raza orașului Chișinău toate comenzile a căror valoare depășește suma de 350 lei. Pentru celelalte comenzi, prețul livrării constituie 45 de lei.

Livrarăm, deasemenea, și în afara municipiului Chișinău prin intermediul serviciilor speciale de curierat. Costul livrării în afara municipiului Chișinău este de 65 lei pentru comenzile ce nu depășesc suma de 600 lei.

Contacte:

tel: 079 333 445

Magazinele noastre: